Over ons

70% van de bedrijven laat geld liggen door niet op het juiste moment in te kopen en een gebrek aan contractbeheer. Wat wij doen is:

1. Vrijblijvende inventarisatie

In kaart brengen van energie (huidige tarieven, verbruik, contractduur) om te komen tot een goed beeld en besparingspotentieel.

2. Inkoop 

Op basis van een volmacht voor komende leveringsjaren inkopen op het juiste moment, bij de juiste leverancier, voor de juiste prijs en condities.

3. Management en beheer

Continue benchmark van leveranciers en contractbeheer.

We zijn succesvol vanwege het succes van onze klanten en het vertrouwen dat onze klanten in ons hebben. Dit doen wij voor het MKB en Grootzakelijk voor oa. Hotels, Restaurants, Vastgoed, Landbouw, Industrie, Bakkerijen, Leisure, Transport, Pretparken, Zwembaden, Zorginstellingen, Sportscholen, Wellnesscentra, Autobedrijven, Kinderdagverblijven en Ketens met meerdere vestigingen in Nederland.

Onze missie

  • Onze klanten ontzorgen op het gebied van energie;
  • Onze klanten onderdeel laten worden van ons netwerk;
  • Een bijdragen leveren aan een duurzame toekomst door een pro-actieve rol te spelen in de energie transitie zonder uit het oog te verliezen dat wij de belangen van onze klanten vertegenwoordigen;
  • Een bijdrage leveren aan het succes van onze klanten. Niet alleen door het aanbieden van onze dienstverlening maar ook door het aanreiken van de mogelijkheden binnen ons netwerk in de breedste zin van het woord;
  • Kostenbesparing realiseren voor onze klanten.

Wat wij doen

  • Vrijblijvende inventarisatie (inkoopkosten vergelijken met het oog op verbeterpunten en kostenbesparing te realiseren;
  • Oude contracten opzeggen; uw organisatie aanmelden bij de nieuwe leveranciers;
  • Energie inkoop;
  • Contractbeheer;
  • Uw wensen afstemmen en doorgeven aan de energieleverancier(s);
Hoe kunnen we helpen?

Neem contact met ons op voor een afspraak bij u op locatie of vraag een offerte aan online.

Op zoek naar een energieofferte?

Deze website maakt gebruik van cookies.